Tuesday, February 16, 2010

who can be the next James Bond?


Foto: people.com

In weekendul ce tocmai a trecut am avut un debate cu Mishu pe tema actorilor ce au interpretat de-a lungul vremii rolul lui James Bond. Recunosc ca nu sunt un fan al seriei, nu am vazut niciunul dintre filme cap coada, but nevertheless, subiectul in cauza nu m-a lasat indiferenta.
Si pentru ca toti am cam cazut de acord ca Daniel Craig a fost cea mai neinspirata alegere ever (sorry, Mazi), Mishu a venit cu ideea ca Patrick Dempsey ar putea fi singura alegere buna for the immediate future. Hm.. Patrick Dempsey...to be or not to be...the next James Bond? I think not :)

M-a tot zgandarit subiectul ieri si azi, asa ca am batut internetul in lung si in lat in cautare de actori care sa fit the profile. Si iata la ce concluzie am ajuns:

Gerard Butler
Clive Owen
Josh Brolin
Daniel Day Lewis


Thoughts? :)

3 comments:

  1. Poate e cam soft, cum zicea cineva. Pe de alta parte...Gerard Butler ar trebui sa stea vreo 20 de ani la scoala la Oxford ca sa invete cum e cu engleza britanica.Josh Brolin arata OK, nu l-am vazut in prea multe. Daniel Day Lewis are trasaturi prea feminine. In schimb Clive Owen, I think we have a winner! Bravo Bbi!

    ReplyDelete
  2. Nu cineva! Eu ziceam ca-i cam soft :D si da, si eu votez pentru Clive Owen, nu stiu cum nu m-am gandit cand am vorbit despre asta.

    ReplyDelete
  3. sa stiti ca sufar din cauza de daniel craig, da' votez cu clive owen

    (FYI Gerard B e prea pufos pentru Bond, vezi Law Abiding Citizen :P)

    ReplyDelete