Monday, December 16, 2013

Beyonce IS the Queen!!


foto: bbc.co.uk

Beyonce a facut saptamana trecuta ceea ce nimeni nu a mai avut curaj sa faca pana acum in minunata industrie muzicala. Fara nicio campanie de promovare sau vreo mega strategie de marketing gandita cu cei mai cei specialisti din business, Queen B si-a lansat noul album ce ii poarta numele - Beyonce.

Pe 12 decembrie, la ora 9, Pacific Time, Mrs. Carter a prezentat fanilor din intreaga lume noul material ce contine 14 piese. Si pentru fiecare dintre cele 14 piese, artista a realizat si cate un videoclip. Teaser-ele de 30 de secunde pentru aceste clipuri au fost si ele facute publice odata cu lansarea albumului (ah, da, si din patriotismul firesc, nu pot sa nu amintesc ca intr-unul dintre clipuri Beyonce e imbracata intr-un outfit Murmur, so yey for Romanian brands).

Ce a urmat? o usoara confuzie, multa uimire si o mare de fani extaziati. Cum a reusit sa tina secret toata treaba asta si sa nu scape nimanui nimic? well, that's another story.

Beyonce a castigat pariul asta. Si a facut-o poate mai bine decat ar fi sperat ea: in 3 zile de la lansare, materialul a vandut pe iTunes 828,773 de unitati (dintre care 617,213 doar in Statele Unite), devenind cel mai rapid vandut album pe aceasta platforma, dar si cel mai bine vandut material al artistei in saptamana de debut.

"Beyonce"a reusit sa se urce pe prima pozitie a topurilor iTunes din 104 tari si probabil ca multe altele vor urma.

Ei bine, da, she did it in style. A demonstrat ca atunci cand ajungi la acel nivel la care doar ea si foarte putini altii se mai afla, iti poti permite sa faci lucrurile altfel. Fara a cheltui sume cu multe zero-uri pe super mega campanii de marketing (nu ca nu si-ar fi permis) si fara a urma reteta clasica cu mega anuntul albumului, lansarea unui prin single si clip, Beyonce a reusit sa scoata pe piata un material care s-a vandut practic singur. Si de pe 12 decembrie, toata lumea muzicala doar despre asta vorbeste.

Concluzia: 12 decembrie will forever be BeyDay :)

No comments:

Post a Comment